8 Haziran 2021 Salı

gelişim


 her zaman bir şeyler öğrenmek insanın içerisinde bir haz uyandırır eğer siz bunu kendi lehinize çevirmeyi bilirseniz çok şeyler başarabilirsiniz. bu proje de için benim de çok güzel düşüncelerim var gönül ister ki bu düşünceleri insan hissettiği gibi aktarabilsin karşıdakine ama bazen yapamayız umarım ben elimden geldiğince yapabilirim bunu. her zaman en büyük hedefim bir şeyler öğrenip kendimi geliştirmek olarak görmüşümdür. çoğu kişi şöyle bir düşünceye sahip okulda öğrendiğim bana yeter zaten onlarla zor başa ediyorum daha istemez. peki ama neden? hiç bunu kendimize sorduk mu, hep hazır olarak bilgileri elde ettik hiç bir zaman daha farklı şeyler öğrenmek için, yapmak için araştırmadık. bir şeyi bir kereden fazla sorgulamadık bu yüzden de çevremizdeki olan o kadar güzel fırsatları kaçırdık ki boşuna dememiş atalarımız ağaç yaşken eğilir diye bu yüzden ne kadar küçükken farklı deneyimler elde edip onun hakkında fikir edinirsek çok iyi bir şey olur öğrenciler için. örneğin projemiz ben kendi adıma söyleyeyim böyle projeler olduğunu bilmiyordum bizim için yaşam bu küçücük yerden dışarıda ilerliyor ama bize karşı çok zıt biz o kadarını bilemeyiz derdik. hem bir çok insan için de yaşam doğarsın, belli bir yaşa gelirsin, okula gidersin, daha sonra eğitim hayatı bitti işe başla, çalış, daha sonra evlen, çocuk sahibi ol, yıllar sonra emekli ol ve öl ama bu döngüde ardımızda ne bıraktık nasıl deneyimler yaşadık kendimizi ne kadar geliştirmiştik çevremizdeki insanlar nasıldı ve bize neler kattı ben hep böyle düşünürüm ben bu kısır döngüde bir farklılık olarak çıkacağım hayat bu kadar basit ilerleyemez değil mi? kaçımız bu zamana kadar böyle düşündük sadece düşünmekle de kalmayıp bu soru için kafamızı yorduk? inanın çok az ama neden bunu yapmamak için sebebimiz ne ezberi bozmak için, kendinize istediğiniz gibi bir yaşam doğrultusu oluşturmak için gerçekten bunu sadece oturduğun yerden düşünmek çok basit yeni nesil saatlerce sosyal medyada vaktini geçirmekte ama böyle yararlı şeyler düşünmemekte ama unutmayın kurak bir toprakta yetişen bir mahsulün kıymeti asla bereketli bir yerde yetişen kadar kıymetli olamaz asla. eğer siz böyle düşünmeye meyilli değilseniz isterseniz bunun gibi ve daha profesyonelce binlerce deneme, makale okuyun hiç bir etki göremezsiniz her zaman derim her şey insanın içinde başlayıp insanın içerisinde biter diye ama her zaman ümitte vardı şu an içinizde böyle bir düşünce yoksa elbette sahip olabilirsiniz sadece ne istediğinizi bilin.

 buraya kadar gelip okuduğun için sana teşekkür ederim umarım sana bir şeyler katabilmişimdir. 

sevgilerle....







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Proje hakkındaki düşüncelerim

Bu projede bulunduğum için kendimle gurur duyuyorum. Hep birlikte güzel işler çıkarıyoruz ve çıkarmaya devam edeceğiz. Hani birlikten kuvvet...